Jaarverslag 2023: Next Level Floriculture bereiken we door samenwerking

25 september 2024
In ons jaarverslag blikken we terug op ons eerste volledige jaar als One Flora Group, na de fusie van Groenland en L&M Groep. 2023 was een jaar van belangrijke veranderingen en vooruitgang.

Een van onze grootste stappen was de centralisatie van de inkoop naar Rijnsburg en de verkoop naar Aalsmeer. Deze strategische beslissing heeft onze processen enorm verbeterd en onze teams in staat gesteld om zich volledig te richten op hun kernactiviteiten. Ons intern ontwikkelde softwaresysteem, Panthera, speelt hierbij een sleutelrol door processen te stroomlijnen en waardevolle managementinformatie te leveren.

Daarnaast hebben we met veel enthousiasme ons nieuwe hoofdkantoor geopend, de jubilea van L&M Rijnsburg en Celieplant gevierd, en de ‘ONE Talent Academy’ gelanceerd. Deze academy biedt jonge collega's de kans om met frisse en innovatieve ideeën te komen, wat ons helpt vooruitstrevend te blijven.

Tegelijkertijd hebben we onze banden met kwekers verder versterkt, wat de kwaliteit en duurzaamheid van ons aanbod ten goede komt. Met de komst van de CSRD in 2024 richten we ons ook op meer transparantie en maatschappelijke betrokkenheid.

In de toekomst blijven we intensief samenwerken met onze partners om innovatie te versnellen en een blijvende positieve impact in de sierteeltsector te realiseren.

Bekijk het jaarverslag

Voor een optimale weergave van de website raden wij aan om jouw toestel om te draaien.